Anglistka z 15-letnim doświadczeniem, nauczyciel dyplomowany, egzaminator maturalny, tłumacz, wykładowca uniwersytecki.
Autorka publikacji dydaktycznych, coach, trener.
Ogromne doświadczenie wynikające z wielu przeprowadzonych szkoleń, warsztatów i treningów.
Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe na wszystkich poziomach zaawansowania.
Przygotowuje do rozmów rekrutacyjnych w języku angielskim.
Pomaga poczuć się swobodnie w szeroko rozumianym świecie Business English.
Nie znosi nudy i przewidywalności, pracuje na autorskich materiałach zawsze tworzonych ‘pod Klienta’.
Zbuntowany element systemu edukacji – uwielbia zajęcia
w ogrodzie lub restauracji, kiedy tylko jest możliwość wprowadza Klientów w autentyczne sytuacje językowe.
Rozmawia z Klientami o sprawach dla nich ważnych,
a ‘przy okazji’ przemyca gramatykę i leksykę tak, żeby nie bolało ;)
Ciekawa świata i ludzi.
Pasjonatka rozmów.
W coachingu podąża za Klientem, wspiera w wydobywaniu zasobów, daje przestrzeń do wglądów i pomaga rozwinąć skrzydła.
Podchodzi do każdego Klienta z wielkim szacunkiem, inspiruje do energicznego wdrożenia nowo wygenerowanych rozwiązań, mobilizuje do działania.
Ukończyła anglistykę na UMCS, Akademię profesjonalnego Coachingu w Europejskim Instytucie Psychologii Businessu oraz II Etap Akademii Profesjonalnego Coachingu – zaawansowane metody pracy Coacha.
Stale doskonali swój warsztat trenerski na licznych szkoleniach i konferencjach.
Szczepan Zakrzewski
Manager z wieloletnim doświadczeniem.
Praktyk.
Ekspert w zakresie organizowania i zarządzania strukturami sprzedażowymi, projektowania systemów wsparcia sprzedaży oraz tworzenia i prowadzenia zespołów.
Jako manager sprzedaży współpracował z największymi
w swojej branży organizacjami biznesowymi w Polsce.
W pracy szkoleniowej skupia się przede wszystkim na rozwoju kompetencji i umiejętności w kontekście zwiększania efektywności pracy.
Poza szkoleniami biznesowymi, projektuje i prowadzi zajęcia warsztatowe wspierające kadrę pedagogiczną szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
Twórca autorskich programów warsztatów szkoleniowych dedykowanych zarówno nauczycielom jak i uczniom szkół ponadpodstawowych.
Jako trener współpracuje z uczelniami wyższymi realizując autorskie projekty szkoleniowe z zakresu rozwoju szeroko rozumianej przedsiębiorczości społecznej.
Posiada doskonałą orientację w zagadnieniach dotyczących kreowania efektywnych warunków kształcenia
i funkcjonowania szkoły, dostrzega potrzebę wspierania
i doskonalenia posiadanych przez nauczycieli i uczniów kompetencji, jak też dysponuje znakomitym wyczuciem związanym z efektywną komunikacją interpersonalną i tzw. kompetencjami społecznymi.
Wieloletnie doświadczenie m.in. z zakresu projektowania
i prowadzenia warsztatów szkoleniowych zdobył pracując zarówno dla wiodących korporacji jak i jednostek sektora publicznego.
Barbara Wojtanowska-Janusz
Psycholog, absolwentka Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie;
prowadzi Specjalistyczną Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną Centrum Edukacji Artystycznej z siedzibą w Lublinie; pracuje na stanowisku psychologa w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II Stopnia im. Karola Lipińskiego w Lublinie.
Ukończyła m.in. roczny kurs w Laboratorium Psychoedukacjiw Warszawie „Podstawy profesjonalnej pomocy psychologicznej” oraz dwu i pół letnie szkolenie- kurs specjalistyczny „Systemowe rozumienie rodziny; podejście systemowe w terapii rodzin” atestowany przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego jako kurs specjalistyczny, przygotowujący do wielowymiarowej diagnozy i przeprowadzenia konsultacji rodzinnych; jest pod stałą superwizją pracy psychologa.
Współpracowała z Wyższą Szkołą Nauk Społecznych
w Lublinie prowadząc zajęcia dla studentów z psychologii komunikacji, negocjacji i psychologii pracy. Ma wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia rekrutacji nowych pracowników. Współpracowała ze Szkołą Muzyczna I i II st. im. T. Szeligowskiego w Lublinie prowadząc zajęcia
z psychopedagogiki.
Od 17 lat prowadzi szkolenia i warsztaty dla dzieci
i młodzieży oraz rodziców i nauczycieli. Jest realizatorem „Szkoły dla rodziców i wychowawców” cz. I, II i III oraz innych programów profilaktycznych; Aktywnie bierze udział w warsztatachi konferencjach krajowych
i międzynarodowych. Jest autorem wielu publikacji
z zakresu strategii radzenia sobie z tremą i ze stresem, budowania odporności psychicznej oraz innych aspektów psychologicznego funkcjonowania dzieci uzdolnionych.
Prowadzi szkolenia z obszaru rozwoju umiejętności psychospołecznych oraz rozwoju kompetencji poznawczych. Specjalizuje się w takich zagadnieniach jak radzenie sobiez tremą i stresem, autoprezentacja, motywacja, komunikacja interpersonalna, wzmacnianie odporności psychicznej dziecii młodzieży, wzmacnianie
i rozwój umiejętności wychowawczych rodziców
i nauczycieli, rozwój umiejętności twórczych, usprawnianie funkcji percepcyjno-motorycznych u dzieci ze SPE.
Prowadzi szkolenia grupowe oraz indywidualne konsultacje.
Karolina Kosyna
Nie ma wzoru, który mógłby opisać tę złożoną postać, którą recenzenci jej pracy naukowej nazwali: „bezczelnym obliczem polskiej nauki”.
Doktor antropologii wirtualnej, kulturoznawca, latynoamerykanistka.
Specjalistka od tożsamości wirtualnej i brandingu kulturowego.
Wykładowca na Uniwersytecie Jagiellońskim i Akademii Leona Koźmińskiego.
Szkoleniowiec, dyrektor artystyczny i trend watcher.
Autor publikacji dydaktycznych, popularnonaukowych oraz lifestylowych.
Kreatywna dusza, która rozumie zależności między światem realnym a wirtualnym.
Odpowiada za strategie komunikacji marek w sieci, organizuje sesje fotograficzne, tworzy kontent, który ma odpowiedni ładunek emocjonalny.
Właścicielka i dyrektor kreatywny agencji socialowej Dream Cloud.
Sama nie wie, czy woli pisać czy opowiadać historie.
W życiu łączy skrajności, trenuje crossfit by potem odnaleźć spokój w sesji jogi, jej żywiołem jest woda,
a najbliżsi sprawiają, że chodząc unosi się nad ziemią.
Jest nałogowcem dobrej literatury, zwłaszcza latynoamerykańskiej i piękna, które realizuje się w różnych formach.